معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر تهران

خانه هدايت جنب بيمارستان امير اعلم تهران و با نام مهدكودك صادقيه هتل تهران مشخص است. صادق هدايت از اديبان و نويسندگان پرآوازه معاصر و در سال۱۲۸۱، در تهران متولد شد.  بيشتر عمر صادق هدايت در اين خانه سپري گرديد. پدر صادق هدايت اعتضادالملك‌، از رجال و اشراف دوره قاجار و احتمالاً، خانه مورد نظر به دستور پدر بنا شده است‌.در قسمت‌هايي از هتل هاي تهران كاشي‌كاري‌ها، تصاوير سربازان با پوشش خاص دوران قاجار چشم نوازي مي كند. خانه صادق هدايت در ابتدا مسكوني و از آن جا كه متعلق به يكي از شخصيت‌هاي معروف بوده، براي مقاصد فرهنگي خريداري و كاربرد داشته است. ورودي اصلي خانه صادق هدايت در ضلع جنوبي و با گذشتن از اين ورودي و سطحي حدود يك متر پايين‌تر از كف خيابان‌ به حياط كوچك‌تر جنوبي ختم مي‌شود.


برچسب: هتل تهران، هتل هاي تهران، گردشگري، رزرو هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ساعت: ۰۲:۰۳:۰۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر تهران

برج مقبره بابا محمود به دوره ساجوقي يكي از مقبره هاي منحصر به فرد رزرو هتل پايتخت است كه در بخش مركزي شهريار، واقع شده است. برج مقبره بابا محمود ايران هتل بنائي يكپارچه از خشت با شكل هندسي استوانه مخروطي است. قطر خارجي قاعده مقبره بابا محمود ۵/۱۰متر و هرچه بالاتر ميرود از قطر آن كاسته مي شود. مقبره بابا محمود فاقد پوشش و مشخص نيست از چه تاريخي پوشش آن فرو ريخته است. ساختمان دايره اي شكل قيمت هتل برج مقبره با ارتفاع فراتر از ۱۵ متر از سطح زمين با خشت و گل ساخته شده است . در داخل مقبره بابا محمود محرابي به سمت قبله ساخته شده.


برچسب: رزرو هتل، ايران هتل، قيمت هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ساعت: ۰۲:۰۲:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر تهران

بلندترين برج پرچم ايران و يكي از سه پرچم بلند جهان با ارتفاع 150 متر در شهر تهران و در اراضي عباس آباد در محدوده بين بزرگراه‌هاي شهيد همت، حقاني و مدرس و در جوار باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد. صفحه محل استقرار اين پرچم، در يكي از بلندترين قسمت‌هاي هتل فردوسي  بوستان طالقاني كه شامل برج پرچم، مسير، پل دسترسي، تجهيزات جانبي و محل استقرار كادر فني است قرار دارد كه پرچم با سرعت باد 7 متر در ثانيه به اهتزاز درمي‌آيد.


برچسب: هتل فردوسي، گردشگري، رزرو هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ساعت: ۰۲:۰۲:۳۸ توسط:گردشگري موضوع: